Des de 22,95€ mensuals
I tots aquests serveis amb la garantia i el compromís d'ASSISTÈNCIA SANITÀRIA de no incrementar les primes per sinistralitat.
Serveis |
|
Assistència Sanitària li garanteix:
Servei d'urgències domiciliàries. SUD |
|
És un servei exclusiu per als nostres assegurats. Més de 140 metges són a la seva disposició per atendre'l les 24 hores, els 365 dies de l'any.
En cas d'urgència no surti de casa. Truquin's i vindrem.
En rebre la seva trucada, ens posem en marxa immediatament per arribar a casa seva amb més rapidesa que si vostè es desplacés a un centre sanitari.
El metge li farà un reconeixement, li proposarà el tractament més adient i, si fos necessari, li facilitarà el trasllat.
Els nostres metges es desplacen a qualsevol punt de les comarques de Barcelona, per visitar-lo al seu domicili a qualsevol hora del dia o de la nit i durant tot l'any.
SEGURETAT,COMODITAT I RAPIDESA, NOMÉS TRUCANT PER TELÈFON.
Atenció a l'embaràs |
|
A lo largo de todo el embarazo, usted tendrá cubiertos los servicios siguientes:
Opinió dels metges |
|
Segons l'última enquesta publicada pel Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, Assistència Sanitària és, un any més, l'entitat més ben valorada pels propis metges.
Condicions de contractació |
|
Des d'aquestes pàgines pot iniciar la sol.licitud de contractació de la pòlissa de Pla MediBàsic. És requisit previ a la sol.licitud que sigui menor de 60 anys.
Per iniciar el procés de contractació, ha de descarregar el qüestionari de salut, , , imprimir-ho, omplir tots els camps, signar-ho i fer-nos-ho arribar per email (questionaridesalut@asc.cat) o per correu postal (Assistència Sanitària - Dept de Producció, Av. Josep Tarradellas 123-127, 08029 Barcelona). Un cop rebut ens posarem en contacte amb vostè per realitzar la contractació definitiva.
Aprofitem l'ocasió per agrair la confiança que diposita en el nostre sistema de salut.
NOTA: Aquest qüestionari de salut no vincula cap de les parts (Art. 6 de la Llei 50/1980, de Contractació d'Assegurances)
Nota informativa | Protecció de dades | Qüestionari de salut
Períodes de carència |
|
En fer-se assegurat tindrà accés immediat a:
Es podran utilitzar els serveis següents després d'un període de sis mesos de carència:
Utilització dels serveis |
|
Les persones assegurades a Assistència Sanitària poden escollir lliurement el metge de capçalera, pediatra o especialista que desitgin, dins els que figuren en el quadre facultatiu.
Cada persona assegurada disposa d'una targeta xip personalitzada que serveix per acreditar la condició d'assegurat i com a moneder dels talons electrònics que es necessiten per poder accedir als serveis assistencials.
Els talons constitueixen una participació del pacient en el cost del servei i el seu preu és de 1,50 euros. Les càrregues de talons a les targetes es poden realitzar a les nostres oficines, per internet, a l'àrea privada de la pàgina web www.asc.cat de cada un dels assegurats, i mitjançant l'app 'Assistència online', per a telèfons mòbils, en l'apartat 'Gestió de talons'.
Per anar al metge cal portar la targeta carregada amb talons electrònics. Es descompta un taló per cada visita mèdica, exploració analítica, radiològica o altres. En el consultori la targeta s'introdueix en un terminal informàtic per tal de registrar l'activitat assistencial i consumir el corresponent taló.
Per a algunes exploracions i actes terapèutics cal una autorització prèvia d'Assistència Sanitària.
Exclusions de la pòlissa |
|
Queden excloses de la cobertura d'aquesta assegurança les prestacions següents:
Nota
No queden compreses en la cobertura de la pòlissa, fins que no s'hi facin constar expressament, les possibles tècniques terapèutiques noves que vagin apareixent en l'àmbit assistencial de la medicina.
En tot cas, Assistència Sanitària, d'acord amb la seva norma tradicional, procurarà incorporar-les a la seva pòlissa, sempre que se n’hagi contrastat degudament la utilitat i l'eficàcia.
Es consumeix un taló per cada visita i un per cada exploració (analítica, radiològica, etc.).
Abans d'anar a la consulta d'un metge, concerteu la visita per telèfon i verifiqueu les dades de qui us ha d'atendre per evitar qualsevol equivocació en el servei. No oblideu fer constar la vostra condició d'assegurat d'Assistència Sanitària en sol·licitar hora de consulta.
El fet de tenir una despesa important per motiu de malaltia no implica en cap cas la variació de la prima.
Les consultes disposen de talons manuals, que haureu de signar en cas que no sigui possible la transacció a través del terminal que consumeix els talons de la vostra targeta. Posteriorment, en la propera compra de talons, us descomptarem tots els que hagueu consumit per via manual.
La utilització d'aquesta via manual no és exclusiva de les consultes mèdiques, sinó que també es pot produir en altres casos com les visites domiciliàries, l'ús d'ambulàncies, etc.
Líder a Catalunya des de fa 50 anys. |
L’índex de fidelitat dels nostres assegurats dobla la mitjana del sector. |
Alt nivell de satisfacció dels nostres serveis. |
Assistència Sanitària Col·legial és propietat dels metges a través d'una cooperativa sense ànim de lucre, amb l'objectiu principal d'aconseguir un sistema sanitari de medicina social i col·lectiva en llibertat. Per això compta amb la participació dels metges i professionals sanitaris per una banda i, per l'altra, dels seus mateixos assegurats i usuaris. Tots en mútua acceptació, col·lectiva i individualment, desenvolupen un paper fonamental en la gestió i converteixen Assistència Sanitària Col·legial en l'Assegurança Mèdica amb màximes cobertures pels seus assegurats i la millor valorada pels professionals mèdics.
Veure mésAssistència Sanitària Col·legial és a la teva disposició, ja sigui mitjançant
el telèfon 93 495 44 61 o a les nostres delegacions.